مانده در راه

تن و روان همه بهانه ای
برای جویا شدن احوالات تو
بی رحم نباش و بفهم

این نیز بگذرد

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

امروز امتحان پیشرفت تحصیلی داشتیم (به اصطلاح  ماکه پیشرفت نکردیم هیچ پس رفتم داشتیم )و از اونجایی که خیلی بهمون فشار اومده بود مدرسه برامون تدارک چایی دیده بود(باشیرینی خودمون باید می خوردیمش) که معلم جبر حظور یافت وما چایی نخورده دهنمان سوخت ولی مرحمت فرمودن اجازه دادن و ما هم حمله .بچه ها همه چایی خوردن و برگشتن که رضا سینی به دست وارد شد چایی خانومو گذاشت رو میز .

خانوم:درسته من پسر دارم ولی راضی به زحمت نبودم.

رضا:ها!!؟

کل کلاس رو هوا:)))))

رضا: اهان نه من نیتم خیر بود .

من:مبارکهههه

کل کلاس رو فضا:)))))))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۸
من

نظرات  (۴)

۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۴ پریسا ایرانی
ایول :))
دلتنگ مدرسه ام :/ 
پاسخ:

مدرسه دل تنگی داره؟

وااااای ما که نتیجه های پیشرفت تحصیلیُ می گرفتیم و تا چند روز شاد بودیم ... من اغلب رکورد میزدم و نفر یکی مونده به آخر کلاس می شدم... درصد های ریاضی هم همیــــشه منفی :)
معلمتون رو اذیت نکنید -_________-
پاسخ:

ما و اذیت ؟

من خودم رکورد دار کلاسم با یکی از دوستان سر اخر بودن دعوا داریم.

ولی ریاضیو خوب می زنم.

khhhhhhhhhhhhhh
jaye man khaliiiii
پاسخ:

خیلییییییییییییی

حالا خوبی ؟

بگم خوبم دروغ گفتم :دی
پاسخ:
:(((

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">