مانده در راه

تن و روان همه بهانه ای
برای جویا شدن احوالات تو
بی رحم نباش و بفهم

ممنون از پیشنهاد خوبت

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ

از مقدمه چینی پرهیز می کنم و میرم سراغ خود موضوع : خانوم نسبتا محترم که نه اسمتو میدونم نه می خوام بدونم ،دهن ما رو سرویس کردی با اون میکروفون لعنتی . تصمیم دارم یه پک کامل سیستم اکو برات بخرم تا دست از سرمون برداری. خانوم محترم عقده ای (به قول مهدیه) بکش بیرون از اون میکروفون لعنتی 



پ ن :اینجا یکی نشسته که داره کنترلم میکنه وگرنه دوستان در جریانند که فحشای رکیک تری هم بلدم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
من

نظرات  (۳)

ما هم کنار خونمون یک مدرسه دخترون هست که ناظمش صبح به صبح میره پشت میکروفن و جیغ جیغ میکنه. فکر کنم تا حدودی همدیگر را درک کنیم.
پاسخ:
هی
😂😂😂😂😂😂😂صداشم نازکه جیغ جیغ میکنه میره تو مخت 
دلم میخواد بکشمش یعنی ها 
خانوم مهندسای گلم دقت کردن که ...😒احساس کرده یه مشت بچه هفت هشت ساله دورش جمع شدیم
پاسخ:
اروم باش
گذاشتمش لای در دوشنبه :)
پاسخ:
از طرف منم فشار میدادی :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">