مانده در راه

تن و روان همه بهانه ای
برای جویا شدن احوالات تو
بی رحم نباش و بفهم

حتی جوهرم وفا نداره

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ب.ظ

تا به حال شده به لوله خودکار فکر کنید

یه وسیله برای رسوندن جوهر به کاغذ،خودش هیچی نیست ولی یه وظیفه داره.

وقتی ام که جوهرش تموم شه بی استفاده میشه،یه وسیله ست که اگه دیگه مفید نباشه دور ریخته می شه.

از وقتی که با خودکار نوشتم هیچ لوله خودکاری رو دور ننداختم همه رو تا همین پارسال نگه داشتم

همه رو رنگ سبز زدم و عمودی رو دو تا مقوا A3 چسبوندمو روشون هفت سین چیدم .

خیلی خوب شده بودو هر کس میومد ازشون تعریف می کرد آخرشم بخشیدمشون به یکی که خیلی خوشش آمده بود ولی الان پشیمونم چون هیچ کس به اندازه من با اونا همزاد پنداری نمی کرد، حس وسیله بودن،حس پوچی درعین حال حس وظیفه شناسی (شاید به هم ربط نداشته باشن ولی همه شونو هم لوله خودکارا دارن هم من)

الان علاوه بر لوله خودکار پنس های مصرف شده و کج شده رو از کاغذ جدا می کنم و جمع می کنم کسی چه میدونه شاید یه روزی تعداد اینام زیاد شد.



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
من

نظرات  (۶)

اون جعبه ماله سنجاق سینه هاییه که مدرسه بهمون داده. منم دارمش (:

همین دیگه :|
پاسخ:
اره به نظرم این پنسا از اون مفید تره
نمیخوای لینک زیر نویس اونو بفرستی
منم دارم جعبه هه رو   
عکس با نمکیه   
پاسخ:
فقط جعبه رو ،آرم رو نداری؟
:))
حس ها رو باید به خاطر سپرد
پاسخ:
نه هر حسی رو لزوما
bah bah 
like dari :))
پاسخ:
چاکریم
برگه های امتحانیتم جمع کن یه روزی زیاد میشن شاید ب درد خوردن
چهارشنبه سوری ای وقتی استفاده میکنی ازشون
:))))))
پاسخ:
اونا رو جمع کنم دق مرگ میشم به چهار شنبه سوری نمی رسم.
این حسِ وسیله بودن...این حسِ بی مصرف بودن...
خیلی بده..:(
پاسخ:
:((

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">