مانده در راه

تن و روان همه بهانه ای
برای جویا شدن احوالات تو
بی رحم نباش و بفهم

کاش لبخند بهتری زده بودم

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ

از راه پله که میام پایین، می بینمش مثل همیشه مشغول بستن بند کتونی شه و توپش دستشه. نگاهمو از کفشاش می گیرم و به سمت در میرم ،که زود خودشو بهم می رسونه. نگاش که می کنم چشمام روی لبخندش می مونه،لبخند دندون نماش واقعا شور زندگی بهت میده ولی من به یه لبخند خشک و خالی اکتفا میکنم .اون به سمت پایین کوچه میره و من به سمت خیابون. 

صدایی از ته کوچه میاد بی تفاوت به راهم ادامه می دم. کم کم همهمه ها اوج میگیره :چرا وایسادین برسونیدش بیمارستان

با عجله بر می گردم و صورت آرومشو که تو خون می بینم تنم شروع به لرزیدن میکنه چیزی رو زمزمه میکنه سرمو جلوتر میبرم:توپم

الان یه ساعتی میشه که با آمبولانس بردنشو من هنوز روی پله ها نشستم. به توپش نگاه می کنمو تصمیم میگیرم که برم و از حالش خبر دار بشم

پرستار:اسم بیمار

- ح.م

پرستار لیستشو نگاه میکنه و میگه:بهتره بود می پرسیدم اسم جسد .نیم ساعت پیش به سرد خونه منتقل شد .

نفسم بالا نمیومد نگام خیره به صورت پرستار مونده بود. دنبال سیر خاطراتی که اون توش بود رفتم ولی بازم نفسم بالا نمیومد.

یک طرف صورتم سوخت. با کشیده ای که بهم خورد تونستم اشکامو جاری کنمو نفسمم بالا بیاد، اشکام بی وقفه دنبال هم دیگه سر می خوردن و نگام که به توپ توی دستم میوفته هق هقم بالا میگیره.

بعد نوشت: و من همچنان داغ آن دارم که چرا لبخند مصمم تری نزدم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
من

نظرات  (۹)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۰ دختر حاجی
پسر بچه ی همسایتون بوده ینی مثلا؟   

پاسخ:
یه جورایی اره
?
پاسخ:
الان دشواریت چیه؟
هیچو
پاسخ:
:)
هق هق :)

پاسخ:
های های:)
مهدیه خیییییلی باحااال گفتییی   :)) 
پاسخ:
بلی:)))
منظورش این بود که غلط املایی داری! باهات همدردی نکرد:)   
هق هق درسته نه حق حق:)      اون حق و حقانیته   
اصولا آدما با ه دو چشم گریه می کنن نه ح جیمی :دی 
پاسخ:
اها:)
ولی ادم بخواد میتونه با ح جیمی هم گریه کنه:)
خیلی خوب بوددد
:(
پاسخ:
ممنون
گاهی اوقات باید بهتر رفتار کرد
پاسخ:
اوهوم
وای خدا بیشتر از پستت کامنتات عالی بودن😂
پاسخ:
سپاس گزارم واقعا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">