مانده در راه

تن و روان همه بهانه ای
برای جویا شدن احوالات تو
بی رحم نباش و بفهم

رها

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

غیبت طولانی مدتم شاید قطع بودن نت نباشه، شاید فقط بهانه بوده ،بهانه ای برای خلوت کردن ،خلوت کردن باخودم.

ولی زمان خوبی بود، بالاخره تکلیفم با اسطورم معلوم شد، بالاخره یکی بهم یاد آور شد: اون چیزی که تو ازش ساختی با اون چیزی که هست دو عالم فاصله است ،همه ی عیب ها و خطاهاشو توجیح کردی که بی اسطوره نمونی.

گفته بودم حرف حق تلخ ولی این یکی مث یه خنجر رگ این عشقو زد (عشق که چی بگم جفنگ)

خلاصه که دیگه راحتم و خلاص و البته بدون اسطوره

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
من

نظرات  (۶)

شانس اوردی دیدمش
پاسخ:
تو شانس آوردی(اونا رو نمی اوردی چه نمی کردم)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۸ fatemeh hajihoseini
(:
پاسخ:
به به خوش آمدی:)
میگن که هیچوقت از هیچکس بت نساز
پاسخ:
بله
هاهاهاها    
راحتی ت رو مدیون منی 
پاسخ:
ها ها و .....
اون که بعله
فک کنم فقط نت نمیدونم چخبره
اگه بم نگی دیگه عکس بیشورو نشونت نمیدم :-q :-q
پاسخ:
فردا خودم عکس میارم  8-) 8-)
حالا اسطورت کی بود؟... رستم دستان؟...یا شایدم بن تن...یا حتی پت و مت!
پاسخ:
ها ها ها
پت ومت خوب اومدی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">