مانده در راه

تن و روان همه بهانه ای
برای جویا شدن احوالات تو
بی رحم نباش و بفهم

خستگی

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ

حال این روزام اصلا خوب نیست ،اصلا عادی نیست، اصلا دوست داشتنی نیست.

این که منتظر باشی ولی ندونی منتظر چی، از بد ترین انتظار هاست.

این که یه نفر بره و تو منتظر برگشتش باشی ولی یه حسی بهت بگه که اونی که برمی گرده اون نیست خیلی دلت می گیره.

از این که این همه حس دل تنگی داشته باشی و کسی ندونه خستت می کنه، خسته از آدما، خسته از زندگی .

دلم برای اسم قبلی وبلاگم تنگ شده: خسته

خلاصه که دل تنگ و خسته و چشم انتظار دارم چایی می خورم اونم تلخ، به تلخی این روزام.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
من

نظرات  (۴)

همه ناراحتن همه 
پاسخ:
کی گفتم ناراحتم با دقت خط آخرو بخون نمی گم من تلخم می گم روزگارم تلخه
:[ gijam kardi
پاسخ:
klan halam gong hast
عاخیییی....گلبت شکسته خاله؟
پاسخ:
ها
باشه:/
پاسخ:
:l

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">