مانده در راه

تن و روان همه بهانه ای
برای جویا شدن احوالات تو
بی رحم نباش و بفهم

چنین کلاسی هستیم ما

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ


صحبا والیبالیست کلاس

مریم.م فنج کلاس

مهسا جفت اون فنج کلاس

مندی مغز متفکر وجعبه ابزار کلاس

مریم.ع مبصر کلاس

نرگس به ظاهر خانوم کلاس

متینه پاک کن کلاس

فاطمه.ا پایه کلاس 

تارا نالان کلاس

رضا باحال کلاس

نسترن.ر دست انتقام خدا(به تعبیر مصلحی جان)

نسترن.م بست نشین کلاس

سحر سکوت کلاس

بهار جهشی کلاس

مهرنوش خلاقیت کلاس 👌

فاطمه.ن  واقعا خانوم کلاس

پرستو عینک فروش کلاس

منم درگیر تمامی دوستان

 

خلاصه ای از ما هیژده تا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
من

نظرات  (۵)

۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۱ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
کلاس ما رو ندیدی :)
پاسخ:

قسمت بشه میام .

۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۶ دختر حاجی
اووووووه   ی جوری یه ماهه درگیر نوشتنشی گفتم در مورد هر کدوممون ی مقاله نوشتی! یه کلمه همش! 
پاسخ:
موضوع تفکرم در یه رابطه دیگه است .
هعی روزگار :)))
پاسخ:

چه میشه کرد :))))

همین :|
گفتم دیگه ابرو برام نذاشتی.
خوبه حالا خوباش رو گفتی.
پاسخ:

همین !!!!! مگه چه توقعی داشتی.

می خواستم همشو بگم گفتم قبل از سانسور خودم حذف کنم.

در مورد تو می خواستم به یه عضوی اشاره کنم که دیگه نشد.

اول برو مال خودتو اشاره کن خانومی :|
یه جوری گفتی عضو حالا انگار چیه. یه انگشت دیگه.
پاسخ:

اره خب تو دیگه از این مرحله ها گذشتی.اینا برات بی اهمیتن.😜

بعدشم من هنوز دوشیزه ام تو خودت خانومی بقیه ام با این چشم نگاه می کنی.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">