مانده در راه

تن و روان همه بهانه ای
برای جویا شدن احوالات تو
بی رحم نباش و بفهم

بیار از آن جهان هر روز به یاد ما زلیخا را

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

فقط فقط تو را دارم فقط تویی تو دل دارم به جان تو گرفتارم جانم جان

بیا بیا بیا بگو هوا هوای ماست چرا چرانگاه تو دعا برای ماست مرا دعا کن

کجا کحا صدا کنم رسد صدای ما خدا خدا فقط به تو رسددعای ما مرا صدا کن

مرا دعا کن فقط دعا کن


آهنگ جدیدی نیست ولی خیییییییییییلییییی خوبه .

 اگه وقت خالی ترافیک کافی دارید گوشش کنید

 

 پ.ن:زند وکیلی عالیههههه

پ.ن:دیدم همه پیشنهاد آهنگ میدن گفتم من بی اثر نباشم

پ.ن:اینجا بد پخش میشه اگه بتونید دانلود کنید خیلی بهتره

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
من

نظرات  (۶)

۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۷ دختر حاجی
آره زند وکیلی کلن آهنگاش شیکه... صداش صدای پخته ایه
پاسخ:
بازمم تاکید می کنم عالییییییه
خــــــــــــــیلی از سبک آهنگ های زند وکیل خوشم میاد
پاسخ:
:))
زند وکیلی خیعلی خوبه :)
پاسخ:
اوهوم :)
زندوکیلی هر کی که هست فامیلیه خنده داری داره😂😁
پاسخ:
آهنگو بچسب
دوست ندارمش خیلی :) ولی بعضی اهنگاش جدا خوبه.
پاسخ:
این یکی عالیه
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۶ صآب خونـه
این اهنکم از اونه

http://khaneam.blog.ir/1394/11/11/%D8%AA%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%98-%D8%AF%D8%B2%D8%AF-%D9%88-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%A8%D9%88%DA%A9
پاسخ:
آهنگ خوبی بود

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">