مانده در راه

تن و روان همه بهانه ای
برای جویا شدن احوالات تو
بی رحم نباش و بفهم

تعبیر یلدا

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

این یک دقیقه اگر سهم من است می خواهم آن را با تو تقسیم کنم

شاید برای خیلی ها این یه دقیقه اصلا مهم نباشدخیلی ها می خوابن و خیلی ها هم می خورن

ولی من هر سال این دقیقه ی اضافی را به یاد تو می گذرونم به امید اینکه سال بعد آن را در کنار هم خوش باشیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
من

نظرات  (۴)

درست شده ویندوزت :)
پاسخ:
نه با گوشی زنده ام
احمقانس.در واقع اون یک دقیقه همیشه وجود داره.اینطور نیست که بیست و چار ساعت شده باشه بیست و چار ساعت و یه دیقه صرفا تعداد دقایق تاریک بودن هوا بیشتر از روشن بودنشه.حالا تو میخوای عاشقانه بنویسی بنویس ولی به قسمت منطقی قضیم فک کن😁
پاسخ:
مهم اینه که من می خوام یه دقیقه بیشتر به اون فکر کنم و مهم نیست که این یه دقیقه از کجا میاد.😉
:(
پاسخ:
:((
خوش به حال اون :)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">